Menarik Di Dalam..

Saturday, July 9, 2011

Aku Ingin...

dah lama aku x mencoret di dada blog ini...
sepi... ermmm..xjuga... rindu memang ada.. rasa kosong... sangat menebal...namun rasa yang paling kuat timbul di hati ini ilah rasa ingin menjadi penyuluh hidup untuk orang sekelilingku...
aku mengimbau sejarah, mengenang kembali liku-liku hidupku... banyak lagi cacat cela yang ku temui... banyak lagi kelemahan diri yang harus diperbaiki... namun...
seperti biasa... aku tak tahu dijalan mana harus ku mulai...

rasa hati itu sangat menebal....
kalah tebalnya awan dilangit...namun... apa yang harus aku lakukan?
pertanyaan demi pertanyaan terus berada di dalam jiwa...

Ya Tuhan.. bantulah aku untuk berubah.. keana untuk membantu orang lain, aku harus membantu diriku dahulu...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...