Menarik Di Dalam..

Sunday, November 14, 2010

Kisah Kasih..

aku mencari erti kasih...
aku susuri erti sayang,...
aku lalui sebuah kehidupan..
yang menganugerahkan seribu satu pengalaman...

kisah kasihku bermula disitu..
tanpaku sedar bila ia bertamu...
aku terkedu dan juga keliru..
kenapa dirimu datang padaku...

kasihku tertumpah pada dirimu...
hatiku resah menunggu jawabmu...
kekadang gundah bercampur resah...
kerana hatiku telah kuserah...

kasih itu bukan ku pinta...
ia datang tanpa ku sangka...
ia bertamu dan terus terpaku..
sehingga hatiku tertumpu padamu..

namun aku jua mengerti,...
jika hatimu bukan milikku..
aku berserah dan terus menanti..
walau penghujungnya masih x pasti...

kini diriku semakin pasrah...
andai dirimu bukan untukku...
ketentuan Allah sentiasa berhikmah..
hanya diriku yang perlu tabah..


kecewa merana ulam dunia...
namun terselit juga dengan gembira..
sampai masa pasti bahagia...
tiada lagi istilah derita... 





iman anissa..
2.09 pm ( isnin 15/11.2010)

2 comments:

  1. mcm ad kene mengena jer ngn dr nih...hihihihi..kui3

    ReplyDelete
  2. ngn awak ke? hehehe..
    saya x maksudkan sesape...

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...