Menarik Di Dalam..

Sunday, May 1, 2011

DIA II


Maafkanlah aku..
jika hadirku hanya menyusahkan...
maafkanlah aku....
jika diriku hanya membebankan...

aku sering kebingungan....
silap demi silap aku lakukan...
masalah demi masalah aku curahkan...
aku cuma ingin membantu...
namun rupanya aku tak mampu...

maafkanlah aku...
aku tak sanggup melihat dirimu terbeban...
aku tak sanggup melihat dirimu tertekan...
dan aku tak sanggup melihat dirimu kepenatan....

Ya Allah Ya Tuhanku..
Apa yang harus aku lakukan...
Aku cuma ingin membantu Ya Allah..
Aku cuma ingin meringankan bebanannya Ya Allah..
Aku tak sanggup melihat dirinya kegelisahan Ya Allah...
Pinjamkanlah kepadanya sedikit kekuatan Ya Allah..
Berikanlah kepadanya sebuah ketenangan Ya Allah....
Kerana sudah tiada apa yang mampu ku lakukan Ya Allah..
Selain berdoa dan berharap kepadaMu Ya Allah...
Bantulah dia Ya Allah...
Lindungilah dia Ya Allah...
Permudahkanlah segala urusannya Ya Allah...
Hanya kepadaMu aku meminta Ya Allah...

IA,
26/04/11 .....7.35 pm

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...