Menarik Di Dalam..

Sunday, November 14, 2010

RaYer HaJi...

Dalam mase 2 hari je lagi kita semua akan menyambut  hari raya korban... 
Ramai orang akan menunaikan ibadah korban.... aku pun sama...bezanya aku korban kasih je.. huahaha..
Pertama kali beraya tanpa emak dan adik beradik tersayang..rasa hati dah x mampu nak disembunyikan...

Tengok kete kancil kat sebelah umah xde aku boleh tahan lagi.. tapi...
Makin sedih bila tengok jiran sebelah umah start enjin motor n balik kampung...
kuang3... 
Wooo.. hatiku tak tahan tengok rakan senegeri balik kampung...

Lastly aku pusing satu Kuala Terengganu... untuk mengurangkan ingatan terhadap keluarga..

Huhu.. korban kasihlah aku tahun ni..  
Maaf mak.. inilah pengorbanan final year student...
korbankan cuti raya semata-mata untuk kajian ilmiah tahun akhir..

Untuk kakak dan abang tersayang... marilah same-same kita nyanyikan lagu raya untuk diri sendiri..
Kamu di Damansara, Ampang dan Sepang, aku pula di Kuala Terengganu. 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...