Menarik Di Dalam..

Saturday, November 27, 2010

Salah Siapa????

Hari ni pas wat keje2 pengurusan aku g la Hock Kee Seng ...
alaaa..gedung membeli belah yang femes kat Gong Badak nilah...
kononnya nak cuci mata la...
hebat tak orang zaman skrg??
cuci mata kat pusat membeli belah..
orang zaman dulu2 cuci mata ngn air telaga kat belakang umah je...
hehehe... aku wat lawak tu... korang kena gelak k...

nak dijadikan cerita...
tetiba aku rasa nak beli seluar la plak...
so, dengan bantuan jue juenne dan miza mizawati, 
aku pun dengan penuh semangat memilih seluar yang cantik di mata, murah ditanda harga,,,,
cari punya cari, terjumpalah seluar yang cantik di mata dan murah ditanda harga tu,,,
aku pun apa lagi...
terus ke fitting room...
ayakkk...
tetiba.... ketat kat paha i cakap u...
aduiii... kecewa aku...

tapi xpe...aku teruskan misi mencari seluar yang diimpikan..
habis ku "kube" seluar2 yang ada kat situ...
aku pun jumpa suar saiz XXL... 
baca betul2 ye.. saiz XXL.... aku dah italic dan boldkan perkataan tu...
suar ni sangat cantik...
tapi malangnya... dari atas sampai bawah ketat...
aduhaiiiii... penat sehhhh.... 

aku ni dah gemuk sangat ke sampai suar XXL pun tak muat???
ke suar tu yang kecik???
salah siapa sekarang nih???
akhirnya aku mengalah.... malas la nk beli suar lagi...
nasib baik saiz x muat..lau x bazirkan duit aku je.. huhuhu...
so... kepada "saing2" seangkatan dengan aku..
bawak2lah berdiet ye.. lau tak mmg tak muat,..huhu

tapi..aku ni xla gemok sgt...
bknnya xleh terima kenyataan..tapi realiti..
sila rujuk gambar kat bawah ye..

haaa...kurus tak?? hehee


Mari belajar Bahasa..

1) Kube = Sepahkan..
2) Saing2 = Kawan2.. 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...