Menarik Di Dalam..

Saturday, November 27, 2010

Pesan Kasih..

Rindu itu masih disini...
menari-nari di sudut hati...
tapi diri jua mengerti...
jurang kita sukar dibolosi...

akhirnya rindu berlalu sepi...
bersama hati yang perit melepasi...
rindu di hati merantai jiwa...
sayang di hati menusuk sukma...

kita berdua jauh berbeza..
engkau di selatan aku di utara...
namun aku tetap berusaha..
tapi dayanya sudah tiada...

kita dekat tetapi jauh..
semakin  kudekat engkau menjauh...
akhirnya aku memutuskan kata..
biarlahku pergi tanpa berita..

selamat tinggal wahai kesayangan...
kebahagiaan sentiasa aku doakan..
kerana takdir tak mampu dihalang..
kerana kita tidak ditentukan..

wahai pujaan ,insan pilihan...
kegembiraanmu selalu aku impikan..
moga berbahagia di sepanjang perjalanan...
doaku sentiasa dalam iringan...

wahai insan arjuna impian...
berhati-hati meniti kehidupan..
hanya pesan dapat ku iringkan..
sebagai tanda salam perpisahan...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...