Menarik Di Dalam..

Saturday, November 27, 2010

Teman.....

Errmmm..aku tak tahu ni karya yang ke berapa... cuma aku sedar yang aku semakin seronok bermain dengan kata-kata.. sedap atau tak sedap aku punya cite,,..hahahaha
kalau sudi baca, bacalah ye... 




Teman,
Aku keliru...
Fikiranku buntu..
Jiwaku resah..
Hatiku gundah

Rasa hati ingin ku curah
Namun pada siapa harus ku luah..
Bila hati bertingkah resah
Fikiranku pula semakin gelisah

Aku tahu ini ujian
Untuk menguji tahap keimanan
Namun ku bimbang tewas diperjalanan
Di kala melalui segala dugaan

Padamu teman ku pohon sokongan
Bantulah aku di kala kejatuhan
Biarkan ku bangkit meneruskan perjuangan
Untuk meneruskan sisa kehidupan

Langkahku ini semakin lemah
Tapi ku tetap takkan mengalah
Walaupun penat walaupun lelah
Aku tak mungkin mengaku kalah

Wahai teman rakan seperjuangan
Doamu sentiasa aku harapkan
Untuk menghadapi hidup seharian
Untuk melangkah dan terus berjalan 







Iman Anissa
25 Mei 2010, 9.39 pm 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...